Artykuł sponsorowany

Teren zielony siedziby firmy jako jej wizytówka

Teren zielony siedziby firmy jako jej wizytówka

Teren zielony wokół siedziby firmy to nie tylko estetyczny dodatek, ale również ważny element budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że odpowiednio zaprojektowany i utrzymany teren zielony może przyciągnąć uwagę klientów, partnerów biznesowych oraz potencjalnych pracowników. W poniższym artykule przyjrzymy się, jakie korzyści płyną z inwestowania w zieleń na terenie siedziby firmy oraz jakie trendy obecnie panują w tej dziedzinie. 

Dlaczego warto dbać o teren zielony wokół firmy? 

Coraz więcej przedsiębiorstw stawia na ekologiczne rozwiązania, nie tylko w swojej działalności, ale również w otoczeniu swojej siedziby. Tereny zielone pełnią tu rolę naturalnych filtrów powietrza, przyczyniając się do poprawy jakości powietrza w okolicy. Ponadto zieleń wpływa na obniżenie temperatury otoczenia, co jest szczególnie istotne podczas upałów. Zastosowanie roślinności na dachach budynków to kolejny sposób na zmniejszenie emisji CO2 oraz poprawę izolacji termicznej obiektu. 

Sumienna pielęgnacja terenów zielonych firm w Kostrzynie nad Odrą to także sposób na stworzenie komfortowych warunków dla pracowników oraz klientów. Przestrzenie zielone sprzyjają relaksowi, co może przekładać się na zwiększenie efektywności pracy. Warto zadbać o stworzenie miejsc do wypoczynku na świeżym powietrzu, takich jak ławki, stoliki czy hamaki. Dla klientów odwiedzających siedzibę firmy, teren zielony może być również ważnym elementem wyróżniającym przedsiębiorstwo na tle konkurencji. 

Wśród obecnych trendów w projektowaniu terenów zielonych można wymienić m.in. łączenie różnych funkcji przestrzeni, takich jak miejsca do pracy, rekreacji czy spotkań biznesowych. Coraz częściej stosuje się także rozwiązania przyjazne dla zwierząt, takie jak hotele dla owadów czy budki lęgowe dla ptaków. Rośnie również popularność tzw. roślinności jadalnej. Sadzenie drzew i krzewów owocowych czy ziół, które mogą być wykorzystywane przez pracowników i klientów firmy. Warto również pomyśleć o zastosowaniu systemów nawadniania opartych na wykorzystaniu deszczówki czy oświetleniu LED, które jest energooszczędne i przyjazne dla środowiska.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.